575 035 055 laclinica@laclinica.pl
Kardiologia sportowa
Kardiologia sportowa jest stosunkowo młodą dziedziną medycyny. Wzrastająca świadomość społeczeństwa i chęć zadbania o własne zdrowie sprawia, że coraz więcej osób uprawia aktywnie sport. Powiedzenie „sport to zdrowie” jest oczywiście prawdziwe, pod warunkiem jednak, że uprawiany jest w sposób rozsądny. U niektórych osób może występować tzw. bezobjawowa choroba serca – osoby takie nie odczuwają na co dzień żądnych dolegliwości. Objawy mogą się natomiast ujawnić w przypadku dużych, a zwłaszcza ekstremalnych wysiłków, prowadząc do ciężkich, a nawet zagrażających życiu powikłań.

Chcesz uprawiać sport bezpiecznie – przebadaj się. W Poradni La Clinica możesz skorzystać z porady prof. nadzw. dr hab. Łukasza Małka. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat kardiologii sportowej i prof. nadzw. dr hab. Łukasza Małka odwiedź stronę:
www.kardiologsportowy.pl
www.facebook.com/kardiologsportowy

Medycyna sportowa
W Poradni La Clinica możesz skorzystać z konsultacji specjalisty medycyny sportowej (dr n. med. Tadeusz Kilian) oraz kardiologa specjalizującego się w dziedzinie kardiologii sportowej (prof. nadzw. dr hab. n. med. Łukasz Małek). W naszej poradni możesz:
- Wykonać kompleksowe badania oceniające stan zdrowia wraz z oceną kardiologiczną dla osób aktywnie uprawiających/chcących aktywnie uprawiać sport. Aby wykonać kompleksowe badania umów się na konsultację – specjalista, na podstawie wywiadu i badania lekarskiego oraz rodzaju aktywności sportowej, dobierze optymalny zestaw badań diagnostycznych;
- Uzyskać orzeczenie o braku/istnieniu przeciwwskazań do uprawiania sportu;
- Uzyskać orzeczenie lekarskie dla sportowców niepełnosprawnych.

UWAGA:
Do wydania orzeczenia lekarskiego dla sportowców niezbędne jest wykonanie podstawowych badań krwi i moczu: morfologia, badanie ogólne moczu, OB, EKG.

Zapraszamy.